[[ratingoutline]]


  • Okładka broszury. Zdjęcie. Na pierwszym planie nastolatka w jesiennym ubraniu i zapatrzona w telefon. W tle rodzice.Kampania zwraca uwagę na kluczową rolę rodzicielskiej uważności w ochronie dzieci przed zagrożeniami online. Jej przekazy koncentrują się na problemie uwodzenia w sieci.

    W broszurze, poza opisem procesu uwodzenia online, podkreślona została rola relacji rodzic-dziecko, jako jeden z głównych czynników chroniących młode osoby przed angażowaniem się w ryzykowne sytuacje. Rodzice znajdą w broszurze także praktyczne porady, jak prowadzić rozmowy na tzw. "trudne tematy":

    - relacji z innymi i związanymi z tym różnymi uczuciami,
    - stosunku do swojego ciała i wyglądu,
    - poczuciu samotności,
    - niebezpiecznych kontaktów online.

    Kampania "Uważni Rodzice" adresowana jest przede wszystkim do rodziców nastolatków. 
    Towarzyszące jej hasło brzmi: 

    "Dzieci pozostawione ze swoimi problemami są łatwiejszym celem uwodzenia w sieci. Rodzicielstwo to wyzwanie. Uważaj, żeby czegoś nie przegapić."

rate_1
Źle
rate_2
Słabo
rate_3
Średnio
rate_4
Dobrze
rate_5
Bardzo dobrze