Niektóre serwery pocztowe blokują dostarczenie automatycznych powiadomień z platformy.

Dotyczy to najczęściej serwerów urzędów i sądów, a także poczty wp.pl.

Wiadomości mogą również wpadać do SPAMu lub innego folderu z niechcianą lub tematycznie sortowaną pocztą. 

Automatycznie wysyłanymi wiadomościami z platformy są m.in.:

  • mail z linkiem aktywującym założone konto na platformie,
  • link do odzyskania hasła,
  • potwierdzenie zapisania (się) na wydarzenie,
  • potwierdzenie przyjęcia przez nas zgłoszenia na szkolenie/kurs,
  • potwierdzenie o zakwalifikowaniu do udziału w wydarzeniu,
  • przypomnienie o zbliżającym się szkoleniu,
  • potwierdzenie rezygnacji z udziału i wypisania (się),
  • potwierdzenie pozytywnej weryfikacji obecności wraz z informacją o dostępie do ewaluacji i zaświadczenia (jeżeli dotyczy).

Aby zmniejszyć ryzyko takiej sytuacji, sugerujemy dodać nasze adresy mailowe:

  • no-reply@fdds.pl
  • fdds@support.smarteducation.pl
  • edukacja@fdds.pl
  • pomoc.edukacja@fdds.pl

do tzw.  książki kontaktów i/lub listy bezpiecznych nadawców. W niektórych instytucjach/organizacjach konieczne są zmiany bezpośrednio na głównym serwerze poczty (w przypadku sądów i urzędów to najczęstsza przyczyna). Rekomendujemy też zakładanie kont na prywatne adresy, nie służbowe.