Powiadomienia z platformy - ważna informacja!
Niektóre serwery pocztowe blokują dostarczenie automatycznych powiadomień z platformy.
Dotyczy to najczęściej serwerów urzędów i sądów, a także poczty wp.pl.
Wiadomości mogą również wpadać do SPAMu lub innego folderu z niechcianą lub tematycznie sortowaną pocztą.
Automatycznie wysyłanymi wiadomościami z platformy są m.in.:
- mail z linkiem aktywującym założone konto na platformie,
- potwierdzenie przyjęcia przez nas zgłoszenia na kurs/szkolenie,
- potwierdzenie zapisania (się) na wydarzenie,
- potwierdzenie wypisania (się).
Aby zmniejszyć ryzyko takiej sytuacji, sugerujemy dodać nasze adresy mailowe:
- no-reply@fdds.pl
- fdds@support.smarteducation.pl
- edukacja@fdds.pl
do tzw. listy bezpiecznych nadawców i/lub książki kontaktów. W niektórych instytucjach/organizacjach konieczne są zmiany bezpośrednio na serwerze poczty.