Niektóre serwery pocztowe blokują dostarczenie automatycznych powiadomień z platformy.

Dotyczy to najczęściej serwerów urzędów i sądów, a także poczty wp.pl.

Wiadomości mogą również wpadać do SPAMu lub innego folderu z niechcianą lub tematycznie sortowaną pocztą. 

Automatycznie wysyłanymi wiadomościami z platformy są m.in.:

  • mail z linkiem aktywującym założone konto na platformie,
  • potwierdzenie przyjęcia przez nas zgłoszenia na kurs/szkolenie,
  • potwierdzenie zapisania (się) na wydarzenie,
  • potwierdzenie wypisania (się).

Aby zmniejszyć ryzyko takiej sytuacji, sugerujemy dodać nasze adresy mailowe:

  • no-reply@fdds.pl
  • fdds@support.smarteducation.pl
  • edukacja@fdds.pl

do tzw. listy bezpiecznych nadawców i/lub książki kontaktów. W niektórych instytucjach/organizacjach konieczne są zmiany bezpośrednio na serwerze poczty.