Niektóre serwery pocztowe blokują dostarczenie automatycznych powiadomień z platformy.
Dotyczy to najczęściej serwerów urzędów i sądów, a także poczty wp.pl.
Wiadomości mogą również wpadać do SPAMu lub innego folderu z niechcianą lub tematycznie sortowaną pocztą.
Automatycznie wysyłanymi wiadomościami z platformy są m.in.:
- mail z linkiem aktywującym założone konto na platformie,
- link do odzyskania hasła,
- potwierdzenie zapisania (się) na wydarzenie,
- potwierdzenie przyjęcia przez nas zgłoszenia na szkolenie/kurs,
- potwierdzenie o zakwalifikowaniu do udziału w wydarzeniu,
- przypomnienie o zbliżającym się szkoleniu,
- potwierdzenie rezygnacji z udziału i wypisania (się),
- potwierdzenie pozytywnej weryfikacji obecności wraz z informacją o dostępie do ewaluacji i zaświadczenia (jeżeli dotyczy).
Aby zmniejszyć ryzyko takiej sytuacji, sugerujemy dodać nasze adresy mailowe:
- no-reply@fdds.pl
- fdds@support.smarteducation.pl
- edukacja@fdds.pl
- pomoc.edukacja@fdds.pl
do tzw. książki kontaktów i/lub listy bezpiecznych nadawców. W niektórych instytucjach/organizacjach konieczne są zmiany bezpośrednio na głównym serwerze poczty (w przypadku sądów i urzędów to najczęstsza przyczyna). Rekomendujemy też zakładanie kont na prywatne adresy, nie służbowe.