Zmiana Regulaminu platformy
Z dniem 1.07.2024 r. zmieniony został Regulamin korzystania z platformy edukacyjnej oraz zaktualizowana Polityka prywatności.
Mailing z tą informacją został rozesłany z platformy w dn. 8.07. br.
Osoby, które założyły konto przed 1.07 i nie miały jeszcze okazji zapoznać się z dokumentami, prosimy o zrobienie tego. Najważniejsze zmiany dotyczą zgód na przetwarzanie danych osobowych i wysyłek mailowych.
Zgody nieobowiązkowe można modyfikować w profilu Użytkownika. W przypadku wymaganej zgody - związanej z funkcjonalnością platformy i uzasadnionym interesem Fundacji - rezygnacja jest równoznaczna z usunięciem konta na platformę i taką wolę należy zgłosić mailowo na adres edukacja@fdds.pl. Nowy Regulamin obowiązuje od dnia 1.07.2024 r.
Dokumenty dostępne są z poziomu stopki strony:
Przypominamy również o ważnej informacji dotyczącej automatycznych powiadomień z platformy - przejdź >